Skip to main content
internet reklamcılığı

İnternet Reklamcılığı İçin Doğru Zaman Nedir? | Magna Dijital Pazarlama

Günümüzde internet reklamcılığı, bir önceki yazımızda belirttiğimiz üzere markanızın ya da ürün ve hizmetlerinizin internet aracılığıyla potansiyel müşterilere ulaştırılmasıdır. İnternet reklamcılığı için temel şart web sitesi ya da blog gibi bir içerik sağlayıcıya sahip olmanızdır ki, reklamlarınıza tıklayan müşteriler satmayı planladığınızı ürün ve hizmetlerinizi bu mecra aracılığıyla satın alabilsin.

Dolayısıyla ürün ve hizmetlerinizin yer aldığı bir web siteniz olduğu sürece internet reklam hizmetlerinden faydalanabilirsiniz. Yani internet reklamcılığı için bir zaman kısıtlaması yoktur. Ancak bazı durumlarda internet reklamcılığı, aldığınız faydanın maksimize olmasını sağlar.

Örneğin içerik sağlayıcınıza arama motoru optimizasyonu çalışması yapılığında, reklamlarla sitenize gelen ziyaretçilere daha mükemmel bir müşteri deneyimi sağlarsınız, dolayısıyla:

  1. Müşterilerinizin sitede geçirdikleri süre artar,
  2. Ürün penetrasyonunu (çapraz satış) arttırırsınız,
  3. Conversion rate yani satışa dönme oranını yükseltirsiniz,
  4. Müşterilerin tekrar sitenize gelme olasılığını arttırırsınız,
  5. Sosyal medya ağları gibi kontrolünüz dışındaki web 2.0 properties kapsamındaki araçlarda etkileşimi pozitif yönde yükseltirsiniz,
  6. Tüm bunların sonucunda arama motoru algoritmasındaki koşulların bir kısmını sağladığınız için organik trafiği, yani doğal sonuçlardan sitenize gelen müşteri trafiğini arttırırsınız.

Çünkü arama motorlarının temel amacı arama kutucuğuna yazılan anahtar kelime ile ilintili en doğru sonuçları getirmektir. En doğru sonuçları 200’den fazla kriterin rol oynadığı bir algoritma ile belirleyen arama motorları, benzerleri arasında optimize siteleri daima daha yukarılarda listeleyerek ödüllendirir.

Bir başka örnek vermek gerekirse, Google Analytics aracılığıyla yapılan basit bir analiz sonucunda, reklamlarınıza hangi ürün sayfalarının daha pozitif cevap verdiğini öğrenebilir, başarılı örnekleri çoğaltarak, daha az trafik alan ürün sayfalarını revize edebilir, ya da pozitif cevap alan sayfalardan akıllıca yönlendirmelerle diğer ürün sayfalarına ziyareti arttırabilirsiniz. Dolayısıyla internet reklamlarından aldığınız sonucu maksimize edebilirsiniz.

Ya da tüm dijital araçları entegre bir biçimde kullanarak etkileşimi maksimum seviyeye getirebilirsiniz. Söz gelimi kurumsal web sitenizin blog modülüyle yazdığınız bir yazıyı, sosyal medya araçlarında takipçilerinize ulaştırabilir, gönderinizi öne çıkartarak takipçilerinizi satış sayfalarına yönlendirebilir, böylece blog okuyucularınıza ek olarak, takipçilerinizi ve internet reklamcılığıyla ulaştığınız kitleyi bir bütün olarak kullanabilirsiniz.

Kısaca özetlemek gerekirse, dijital bir strateji doğrultusunda, belirli bir plana uyularak yapılan internet reklamcılığı başarı seviyesini ölçülebilir bir biçimde arttırır. Magna Dijital Pazarlama olarak, sizlere komple bir dijital pazarlama planı üzerinden, tüm dijital araçlarla entegre internet reklam çözümleri sunduğunuzdan, başarınızı kalıcı bir hale getiririz.

İnternet Reklamcılığı için doğru zaman nedir? yazısından İnternet Reklamcılığı Kategorisine ya da Magna Dijital Pazarlama Bloguna geri dönebilir, arzu ederseniz Dijital Pazarlama Çözümlerimiz hakkında bilgi alabilirsiniz.

 

Dijital Dünyayı Magna ile Takip Edin
Bültenimize kaydolarak dijital dünyadaki yeniliklerden, detaylı analizlerimizden haberdar olabilirsiniz!
Hayır teşekkürler
Üye olduğunuz için teşekkürler.
Gizliliğinize saygı duyuyoruz. Bilgileriniz bizle güvende ve asla paylaşılmaz.
Hemen kayıt ol.
×
×
WordPress Popup